.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات رايانه‌اي فقط در تهران
سخنگوي شوراي نگهبان در مراسم افتتاح دفتر شوراي نگهبان در بابل گفت : به دليل عدم زيرساخت ها، انتخابات رايانه‌اي در سراسر كشور منتفي است و در صورت فراهم شدن امكانات فني از سوي وزارت كشور راي گيري رايانه اي تنها در ...
انتخابات رايانه‌اي فقط در تهران

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: به دليل عدم زيرساخت ها، انتخابات رايانه‌اي در سراسر كشور منتفي است و در صورت فراهم شدن امكانات فني از سوي وزارت كشور راي گيري رايانه اي تنها در تهران امكان‌پذير خواهد بود. 
به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، عباسعلي كدخدايي امروز در مراسم افتتاح دفتر شوراي نگهبان شهرستان بابل افزود: انتخابات فراز و نشيب هاي زيادي دارد كه بايد با همكاري همه مسئولان اين فراز و نشيب به طريق قانوني حل شود.
وي با اشاره به اينكه دفاتر نظارتي شوراي نگهبان در شهرستان ها به صورت خود جوش از سوي شهروندان ايجاد مي شود بيان كرد: مسائل اداري اين دفاتر در درجه دوم قرار دارد كه مردم به جهت همگامي با شوراي نگهبان به آن توجه مي كنند.
سخنگوي شوراي نگهبان نظارت بر انتخابات، تطبيق مصوبات با قانون اساسي و رعايت موازين شرعي را از مهمترين وظيف شوراي نگهبان عنوان كرد و اظهار داشت: شوراي نگهبان بر انتخابات مجلس خبرگان رهبري، رياست جمهوري و مجلس شوراي اسلام نظارت كامل دارد.
وي با اشاره به برخي اظهار و نظرها عليه شوراي نگهبان خاطر نشان كرد: تندگويان و مخالفان نظام شايعاتي درباره شوراي نگهبان بيان مي كنند و ادعا دارند اين شورا در انجام وظايف به درستي عمل نكرده است و اين در حالي است كه اين افراد تمايل دارند با توجه به مغايرت برخي از قوانين جاري كشور با نظام جمهوري اسلامي، شوراي نگهبان آنها را تاييد كند كه اين امر نه تنها در ايران بلكه در هيچ كجاي دنيا امكان‌پذير نيست.
كدخدايي در خصوص ديدار اخير اعضاي شوراي نگهبان با مقام معظم رهبري تاكيد كرد: معظم له در اين ديدار بر بررسي مستندات و مدارك و شواهد داوطلبان انتخابات به طور دقيق تاكيد و خاطر نشان كرد: شوراي نگهبان اجازه نمي دهد كساني كه صلاحيت ندارند وارد مجلس شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 6 آذر 1386
آنتی ویروس !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.